Reklamace a vrácení zboží

Poškozené zboží 

Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, dejte nám urychleně vědět na info@idary.cz spolu s fotografií balíku a poškozeného zboží. 

Více informací o tom, jak postupovat, při přebírání zboží či jeho reklamaci najde na stránce DOPRAVA A PLATBA

Postup při vrácení zboží

Nevyhovuje vám barva nebo velikost zboží? Nevadí, zboží nám můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit. Pošlete nám ho zpět v neporušených původních obalech spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy (číslo vaší objednávky). Dále vyplňte formulář REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ a přiložte jej k vrácenému zboží. Hned, jak nám dorazí zboží, pošleme vám peníze zpět. 

Zboží pošlete na adresu: 

Apemir s.r.o.
Petrovice 129
54954, Velké Petrovice

Postup při reklamaci 

Zboží nefunguje tak, jak by mělo nebo došlo k poškození vadou výrobku? Nezoufejte, Vyplňte formulář REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ a pošlete nám zboží zpět. My vás obratem budeme informovat o dalším postupu. 

Reklamované zboží je potřeba poslat na naši adresu: 

Apemir s.r.o.
Petrovice 129
54954, Velké Petrovice

K reklamaci nám napište, jestli chcete zboží vyměnit nebo vrátit peníze. 

Zákonná doba na vyřízení reklamace je 30ní, ale pokusíme se ji vyřídit mnohem dříve.

Záruční lhůta 

Na všechno spotřební zboží je zákonná záruka 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší (bylo by vyznačeno na faktuře). 

Najdete nás i na MALL.CZ