Doprava a platba
Při objednávce nad 2000 Kč na všechno zboží DOPRAVA ZDARMA! (dobírka se platí vždy)
CENÍK POŠTOVNÉHO:
Objednávky do 1999 Kč 59 Kč
Objednávky nad 2000 Kč Zdarma
Dobírka se platí vždy 39 Kč
Objednávky do 1999 Kč 139 Kč
Objednávky nad 2000 Kč zdarma
Dobírka se platí vždy 39 Kč
Balík do ruky Balík na poštu Balík do balíkovny
Objednávky do 2000 Kč 139 Kč 115 Kč 69Kč
Objednávky nad 2000 Kč Zdarma Zdarma Zdarma
Dobírka se platí vždy 39 Kč 39 Kč 39Kč
Číslo účtu pro zaslání platby za vaši objednávku:
115-8113080277/0100 Komerční banka
Cena poštovného se může lišit v závislosti na aktuálně probíhajících akcích.
JAK MŮŽETE SVOU OBJEDNÁVKU UHRADIT
DOBÍRKOU
Zaplatíte až při převzetí balíčku. Poplatek za dobírku je při doručování ve výši 39 Kč.
PŘEVODEM NA ÚČET
Po vytvoření objednávky Vám přijdou s potvrzením objednávky podklady k platbě bankovním převodem.
Pozor při platbě převodem čekáme na připsání částky na účet, poté ihned odesíláme.
ON-LINE KARTOU
Zaplaťte pohodlně a bezpečně on-line kartou, on-line převodem nebo peněženkou GoPay. Tento typ platby je pro všechny objednávky ZDARMA.
Číslo účtu pro zaslání platby za vaši objednávku:
115-8113080277/0100 Komerční banka
Nezapomínejte, prosím, vždy uvádět jako variabilní symbol číslo své objednávky. Jen tak můžeme zajistit, aby Váš balíček dorazil co nejdříve na k Vám.
99% zboží máme skladem a odešleme ho k vám domů obvykle do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky. O odeslání vás budeme informovat e-mailem.
Svůj balíček si ihned po převzetí zkontrolujte.
KDY DOSTANETE VÁŠ BALÍČEK
Pro přepravu balíčku využíváme přepravní společnost:
Věděli jste, že doručení skrze kurýra PPL je možné také v sobotu?
Kurýrní služba PPL doručuje také během sobotního dne. Pokud však zrovna nebudete doma, kurýr za vámi přijede po domluvě v jiný pracovní den.
Co když nebudete doma ani při opakovaném doručování?
Nebojte se o svůj balíček nepřijdete! S kurýrem se domluvíte na uložení zásilky v jakémkoli Parcel Shopu, kde ji v rámci otevírací doby můžete kdykoli vyzvednout. Svůj nejbližší Parcel Shop najdete ZDE.
Svůj balíček dostanete do 1-2 pracovních dnů od připsání platby za objednávku na náš účet. O jeho odeslání vás budeme informovat e-mailem. Telefonicky se s vámi v den doručení spojí kurýr PPL, aby upřesnil čas dodání.
Budete platit až při převzetí zásilky? Váš balíček odešleme nejpozději do 2 pracovních dnů od objednávky, zpravidla však již následující pracovní den můžete mít balíček doma. O odeslání vás bude informovat prostřednictvím e-mailové zprávy. Telefonicky se s vámi v den doručení spojí kurýr PPL, aby upřesnil čas dodání.
Důležitá informace:
Prosíme o důkladné zkontrolování balíku u převzetí zásilky. Pokud balík vykazuje znaky poškození, požadujte sepsání Protokolu o poškození balíku.
V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nebudou uznány. Reklamace můžete uplatnit na tel. (+420) 721 665 633.
Máte další otázky k dopravě? Nebo vás zajímá něco jiného? Neváhejte nás kontaktovat. Tým idary je připraven Vám zodpovědět veškeré vaše otázky.
Email: info@idary.cz
mobilní kontakt: +420 721 665 633
JSME PLÁTCI DPH