Při nákupu nad 500kč dárek.

Doprava a platba

 

Při objednávce nad 2000 Kč na všechno zboží DOPRAVA ZDARMA! (dobírka se platí vždy)

 

CENÍK POŠTOVNÉHO:

 

pošta

                                              Balík do ruky           Balík na poštu        Balík do balíkovny

Objednávky do 1999 Kč           129 Kč                        105 Kč                            59kč

Objednávky nad 2000 Kč        Zdarma                      Zdarma                       Zdarma

Dobírka se platí vždy                30 Kč                          30 Kč                               30kč

 

Objednávky do 1999 Kč         109 Kč

Objednávky nad 2000 Kč       zdarma

Dobírka se platí vždy              30 Kč  

 

Číslo účtu pro zaslání platby za vaši objednávku:

115-8113080277/0100 Komerční banka

Cena poštovného se může lišit v závislosti na aktuálně probíhajících akcích.

 

JAK MŮŽETE SVOU OBJEDNÁVKU UHRADIT 

DOBÍRKOU

Zaplatíte až při převzetí balíčku. Poplatek za dobírku je při doručování ve výši 30 Kč.

 

PŘEVODEM NA ÚČET

Po vytvoření objednávky Vám přijdou s potvrzením objednávky podklady k platbě bankovním převodem.

Pozor při platbě převodem čekáme na připsání částky na účet, poté ihned odesíláme. 

ON-LINE KARTOU

Zaplaťte pohodlně a bezpečně on-line kartou, on-line převodem nebo peněženkou GoPay. Tento typ platby je pro všechny objednávky ZDARMA.

 

Číslo účtu pro zaslání platby za vaši objednávku:

115-8113080277/0100 Komerční banka

Nezapomínejte, prosím, vždy uvádět jako variabilní symbol číslo své objednávky. Jen tak můžeme zajistit, aby Váš balíček dorazil co nejdříve na k Vám.

90% zboží máme skladem a odešleme ho k vám domů obvykle do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky. O odeslání vás budeme informovat  e-mailem.

Svůj balíček si ihned po převzetí zkontrolujte.

 

KDY DOSTANETE VÁŠ BALÍČEK

Pro přepravu balíčku využíváme přepravní společnost:

 

pošta

V případě, že jste si vybrali přepravu prostřednictvím České pošty, buď balíček do ruky nebo balíček na poštu tak vám bude doručen maximálně do dvou pracovních dnů. V případě nezastižení bude váš balíček uložen na pobočce České pošty. Doba uložení je 7 dní.

a společnost:

Věděli jste, že doručení skrze kurýra PPL je možné také v sobotu?

Kurýrní služba PPL doručuje také během sobotního dne. Pokud však zrovna nebudete doma, kurýr za vámi přijede po domluvě v jiný pracovní den.

Co když nebudete doma ani při opakovaném doručování?

Nebojte se o svůj balíček nepřijdete! S kurýrem se domluvíte na uložení zásilky v jakémkoli Parcel Shopu, kde ji v rámci otevírací doby můžete kdykoli vyzvednout. Svůj nejbližší Parcel Shop najdete ZDE.

Svůj balíček dostanete do 1-2 pracovních dnů od připsání platby za objednávku na náš účet. O jeho odeslání vás budeme informovat e-mailem. Telefonicky se s vámi v den doručení spojí kurýr PPL, aby upřesnil čas dodání.

Budete platit až při převzetí zásilky? Váš balíček odešleme nejpozději do 2 pracovních dnů od objednávky, zpravidla však již následující pracovní den můžete mít balíček doma. O odeslání vás bude informovat prostřednictvím e-mailové zprávy. Telefonicky se s vámi v den doručení spojí kurýr PPL, aby upřesnil čas dodání.

Důležitá informace:
Prosíme o důkladné zkontrolování balíku u převzetí zásilky. Pokud balík vykazuje znaky poškození, požadujte sepsání Protokolu o poškození balíku.
V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nebudou uznány. Reklamace můžete uplatnit na tel. (+420) 721 665 633.

 

Máte další otázky k dopravě? Nebo vás zajímá něco jiného? Neváhejte nás kontaktovat. Tým idary je připraven Vám zodpovědět veškeré vaše otázky.  

Email:  info@idary.cz

mobilní kontakt: +420 721 665 633

NEJSME PLÁTCI DPH